Κοινοποίησε

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Μέρος 7: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Χριστόδουλος Χατζηλιόντος

789: Εισαγωγή, ορισμοί, ρόλοι, υπευθυνότητες και διάταξη για την καθαριότητα
78: Δείγμα αποστολής και στόχων του ξενοδοχείου
790: Χειρισμός ύποπτων αντικειμένων και πακέτων στο ξενοδοχείο
791: Διάταξη ή σχεδιασμός τραπεζαρίας στο δωμάτιο
792: 10 τύποι τρόλεϊ που χρησιμοποιούνται στην υπηρεσία τροφίμων και ποτών
793: 39 τύποι σάντουιτς
794: Δείγμα μορφότυπου επιστολής αιτήματος προκαταβολής
795: SOP - Σερβίρισμα τσαγιού στο εστιατόριο
796: COVID 19 - Δείγμα πολιτικής κρατήσεων και ασφάλειας στο ξενοδοχείο
797: Covid 19 – Δείγμα επιστολής προ άφιξης στο ξενοδοχείο και επιστολής χαιρετισμού
798: Ορισμός και σημασία του επιγραμμικού ταξιδιωτικού γραφείου
79: Οργανόγραμμα – δείγμα ενός ξενοδοχείου
800: Τζακούζι εντός των δωματίων του ξενοδοχείου
801: Φόρμα παραγγελίας λουλουδιών δεξίωσης
802: Δείγμα φόρμας στον θυρωρό για κράτηση θέσης στο σπα
803: Δείγμα φόρμας αίτησης στον θυρωρό για μεταφορά επισκέπτη
804: Όροι και προϋποθέσεις - Διαμέρισμα με εξυπηρέτηση / Μίσθωση μακράς διαμονής
805: Φόρμα παραγγελίας στην ρεσεψιόν για VIP παροχές
806: Δείγμα αίτησης για προετοιμασία εκδρομής
807: Επιστολή καλωσορίσματος ρεσεψιόν για το πλήρες πακέτο
808: Δείγμα μορφότυπου επίδοσης κουπονιού
809: Δείγμα φόρμας αίτηση για κέϊκ στο ξενοδοχείο
80: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του διευθυντή ρεσεψιόν
810: Συστατική επιστολή δεξίωσης, δείγμα συμφωνητικού κράτησης, δείγμα πολιτικής προκαταβολής - εξόφλησης
811: Δείγμα εορταστικών χαιρετισμών για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου (email, SMS, κοινωνικά δίκτυα, κάρτες)
812: 21 τύποι μαγειρεμένων αυγών
813: Επιστολή καλωσορίσματος για τους καλεσμένους στον γάμο
814: Λίστα ελέγχου συμβάντων - λειτουργιών δεξίωσης
815: Ευχαριστήρια επιστολή δεξίωσης
816: SOP - Συλλογή πλυσταριού επισκέπτη
817: SOP - Ταξινόμηση και επισήμανση πλυσταριού επισκέπτη
818: SOP - Χρέωση πλυσταριού επισκέπτη
819: SOP - Πλύσιμο άπλυτων επισκέπτη
81: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του συνεργάτη εξυπηρέτησης επισκέπτη στην ρεσεψιόν
820: SOP - Πακετάρισμα και παράδοση των άπλυτων επισκέπτη
821: Χρόνος για βραστά αυγά - Πώς να φτιάξετε τέλεια βραστά αυγά;
822: Έντομα στα στρώματα του ξενοδοχείου
823: Επιστολή χαιρετισμού για το νέο προσωπικό καθαριότητας
824: 10 συνηθέστερα σφάλματα στο στέγνωμα υφασμάτων
825: SOP - Υπηρεσία για VIP επισκέπτες και όροφο λέσχης
826: SOP - Στάνταρ διαδικασία κράτησης για VIP
827: SOP - Άφιξη VIP νωρίτερα και έλεγχος εισόδου
828: Τύποι δήλωσης κέρδους και απώλειας στο ξενοδοχείο
829: Καθημερινή λίστα καθηκόντων δωματίου και ροή εργασίας καμαριέρας
82: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του μεσάζοντα κρατήσεων
831: Καθήκοντα και υπευθυνότητες της γραμματείας καθαριότητας
832: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του υπευθύνου ορόφου
833: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του συνοδού ορόφου
834: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του υπαλλήλου καθαριότητας
835: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του αποθηκάριου καθαριότητας
836: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του τεχνίτη επισκευών
837: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του επικεφαλή κοινόχρηστων χώρων
838: Καθήκοντα και υπευθυνότητες της μοδίστρας
839: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του συνοδού στολών
83: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του ταμία ρεσεψιόν
840: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του επιβλέποντα κηπουρού
842: Οργανόγραμμα στο τμήμα λογιστικής του ξενοδοχείου
843: 4 τύποι βάσης σάλτσας που χρησιμοποιούνται στην μαγειρική
844: 4 τύποι αποθήκης τροφίμων και ποτών στο ξενοδοχείο
845: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του πρεσβευτή του λόμπυ
847: Δείγμα σχεδίου έκτακτης ανάγκης του ξενοδοχείου σε πυρκαγιά
848: 10 εντολές πυρασφάλειας ξενοδοχείων
849: Καθημερινή λίστα ελέγχου για τον εξοπλισμό πληροφορικής του ξενοδοχείου
84: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του χειριστή τηλεφώνου
850: Λίστα ελέγχου ξενοδοχείων για την προετοιμασία ενάντια σε καταιγίδες/κυκλώνες/πλημμύρες
851: Τρόποι για τη βελτίωση της πράσινης πολιτικής του ξενοδοχείου
852: Τα Πρέπει και Δεν Πρέπει στην ρεσεψιόν
853: Βασικοί κανόνες κατά τον χειρισμό παραπόνων του επισκέπτη στο ξενοδοχείο
854: Ιδέες για την επιλογή μιας τέλειας ξενοδοχειακής στολής
855: Ελάχιστα πρότυπα για τους ελέγχους άφιξης και αναχώρησης
85: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του νυχτερινού ταμείου
862: SOP - Επιθεωρήσεις χρηματοδοτήσεων και ταμείων
863: Δείγμα πολιτικής διαμονής κατοικίδιων πελατών ξενοδοχείου
864: Δείγμα επιστολής επιβεβαίωσης κράτησης όταν αλλάζει η επωνυμία του ξενοδοχείου
865: SOP - Έλεγχος μικροεξόδων
866: SOP - Έλεγχος τραπεζικών λογαριασμών
867: SOP - Τραπεζική απογραφή
868: SOP - Έλλειψη ή υπερσυγκέντρωση ρευστού
869: SOP - Επεξεργασία πιστωτικής κάρτας
86: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του διευθυντή εξυπηρέτησης επισκεπτών
870: HR - Απαιτήσεις αίθουσας εκπαίδευσης προσωπικού ξενοδοχείου
871: Εξοπλισμός εκπαίδευσης προσωπικού ξενοδοχείου, φυλλάδια και μέσα ενημέρωσης
872: 3 βασικά βήματα για την επιτυχή εκπαίδευση του προσωπικού στο ξενοδοχείο
873: 10 κανόνες ασφαλείας κατά την διάρκεια της εργασίας με ηλεκτρολογικά
874: Οδηγίες ξενοδοχείου για την αντιμετώπιση των μέσων μαζικής ενημέρωσης κατά την διάρκεια μιας κρίσης
875: Χειρισμός σχέσεων με τους επισκέπτες σε μια κατάσταση κρίσιμη
876: Ευθύνες γενικού διευθυντή σε κρίση
877: Οδηγίες για τον χειρισμό των πιστωτικών καρτών
87: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του θυρωρού ρεσεψιόν
883: Πώς να μειώσετε την παράλειψη (μη πληρωμή) των επισκεπτών στα εστιατόρια;
884: Καθιέρωση αποτελεσματικής πολιτικής κλειδώματος δωματίου
885: Επίτευξη ενεργειακής εξοικονόμησης με φωτιστικά μέτρα
88: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του υπευθύνου καθαριότητας
89: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του συνοδού δωματίου
90: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του συνοδού σε κοινόχρηστες περιοχές
91: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του συνοδού λινών και στολών εργασίας
92: Ανάπτυξη τηλεφωνικών ικανοτήτων για όλο το ξενοδοχειακό προσωπικό
94: Χειρισμός παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο
95: Ορολογία κατάστασης δωματίου
96: 23 τύποι δωματίων στα ξενοδοχεία
97: Έκθεση άφιξης στην ρεσεψιόν
98: Έκθεση αναχώρησης στην ρεσεψιόν
99: Έκθεση μεταβλητότητας δείκτη χρέωσης

.

Διάβασε επίσης:

 

Η Kemioteko Engineering δημιουργήθηκε ως απόσταγμα εμπειριών 14 ετών στην αδειοδότηση, κατασκευή και λειτουργία δημόσιων τεχνικών έργων και 6 ετών στο ελεύθερο επάγγελμα του μελετητή μηχανικού με εξειδίκευση στην αδειοδότηση και λειτουργία επιχειρήσεων. Αποστολή της Kemioteko Engineering - Χατζηλιόντος Ι. Χριστόδουλος είναι η δημιουργία πελατών, οπαδών της, βαθειά ικανοποιημένων, που θέλουν να κάνουν διαχρονικά τα σωστά πράγματα με τους κατάλληλους συνεργάτες.

 

Dipl. Chemical Engineer - Msc Environmental Design of Infrastructure Works
Accommodations Internal Auditor - TUV Austria RCN 6035/2016
ISO 9001 Internal Auditor - TUV Austria RCN 6065/2016
ISO 45001 Internal Auditor - Alison 1412-13849119
GDPR Internal Auditor - Alison 1401-13849119
YPEN/ENEP. - No 16109 | YPEN/ENEL - No 553
YPEXODE - No 26837 - MELETES 18-A & 27-A
TEE - No 83488 | SEPE 330512/2017
GGET - No 14856/95711/08-06-17
YPEN / EL. DOM. - No 4517
Contact: tel +302399-022359, fax +302371-200937
Pitsouli 1, TK 63080, Nea Kallikrateia, Chalkidiki, Greece | http://kemioteko.gr
Entrepreneurial & Environmental Facilities Consultant Services:
Design, License, Quality Control & Construction Management,
Instrumentation & Control, Operation & Maintenance
Follow us 
 facebook  twitter  linkedin  googleplus  pinterest  youtube  twitter