Κοινοποίησε

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Μέρος 6: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Χριστόδουλος Χατζηλιόντος

684: SOP - Τα ΠΡΕΠΕΙ - ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ και η βασική λειτουργία του πλυντηρίου πιάτων
685: SOP - Καθαρισμός και συντήρηση πλυντηρίου πιάτων
686: SOP - Βασικά στοιχεία για το πλύσιμο των σκευών
687: SOP - Καθήκοντα καντίνας εξυπηρέτησης προσωπικού
688: SOP - Καθαρισμός χώρου απορριμάτων και διάθεση σκουπιδιών
690: SOP - Χειρισμός υαλικών
691: SOP - Βαθύς καθαρισμός φριτέζας
692: SOP - Βαθύς καθαρισμός ψυγείου
693: SOP - Διαδικασίες ασφαλούς χειρισμού χημικών
694: SOP - Καθαρισμός κινητού καροτσιού ζεστών αγητών
695: SOP - Καθαρισμός μπαρ πισίνας
696: Οδηγός διατήρησης θερμοκρασίας τροφίμων (κρέας, πουλερικά, ψαρικά, κλπ)
697: Τύποι λιπών και ελαίων που χρησιμοποιούνται σε ξενοδοχεία και εστιατόρια
698: 9 χρήσεις του αυγού στην μαγειρική του ξενοδοχείου
699: Μέθοδοι χτυπήματος, χειρισμού και διπλώματος λευκού και κρόκου αυγού
700: Δομή και σύνθεση του αυγού
701: Στάνταρ διαβάθμιση και αποθήκευση αυγών
702: Μέθοδοι μαγειρέματος - προετοιμασίας αυγών
703: 5 τύποι διογκωτικών που χρησιμοποιούνται στην ξενοδοχειακή κουζίνα
704: Βασικοί όροι ψησίματος / όροι αρτοποιίας που χρησιμοποιούνται στην κουζίνα του ξενοδοχείου
705: 21 βασικά συστατικά και μέθοδοι ινδικής Μασάλα και πάστας
707: Λίστα βασικών ινδικών σαλτσών με κάρυ
708: Λίστα βασικής σάλτσας στο επιδόρπιο
709: Στάνταρ συνταγή για πολυστρωματικά γλυκά ή σφολιάτα
710: Λίστα βασικών δεικτών απόδοσης ρεσεψιόν ξενοδοχείου
711: 18 βασικές κρέμες και πάστες που χρησιμοποιούνται από αρτοποιούς και ζαχαροπλάστες
712: 23 βασικά αρτοσκευάσματα, κέικ και επιδόρπια για αρτοποιούς και ζαχαροπλάστες
713: Μορφότυπος επιστολής προς τους επισκέπτες του ξενοδοχείου προ της άφιξης, προ της διαμονής
714: Μορφότυπος αναφοράς συμβάντος για επισκέπτες ξενοδοχείου
715: SOP - Χειρισμός δωματίου επισκέπτη, που βρέθηκε ανοιχτό
716: Λίστα ελέγχου βάρδιας υπευθύνου σχέσεων επισκέπτη
717: Ημερήσιο καθηκοντολόγιο - Γραφείο αλληλογραφίας - Όλες οι βάρδιες
718: Ημερήσιο καθηκοντολόγιο - Λίστα ελέγχου - όροφος λέσχης
719: SOP - Διαδικασία επανεπιβεβαίωσης πτήσης
720: SOP - Διαδικασία έκδοσης εισητηρίου πτήσης
721: SOP - Συνάλλαγμα σε νόμισμα εξωτερικού
722: Δείγμα σχεδίου εκτάκτου ανάγκης πυρκαγιάς και διαδικασίες
723: Κανόνες ασφαλείας για αέριο και ηλεκτρικό εξοπλισμό
725: SOP - Οργάνωση περιοδείας
726: SOP - Κράτηση TAXI
727: SOP - Υπηρεσία ανεύρεσης χαμένων αποσκευών αεροδρομίου
728: SOP - Υπηρεσία παραλαβής από αεροδρόμιο
729: Καθήκοντα και υπευθυνότητες γραμματειακής υποστήριξης του γενικού διευθυντή
730: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του νυχτερινού επιθεωρητή καθαριότητας
731: 33 καθήκοντα και υπευθυνότητες του Commis 1
732: Καθήκοντα και υπευθυνότητες του Commis III
733: 4 τύποι αποθήκης αποθεμάτων στο ξενοδοχείο
734: 6 τύποι ζωμού - πως φτιάχνεται ο ζωμός - διαφορές με την βασική σάλτσα
735: 11 συστατικά μέσα που χρησιμοποιούνται στην κουζίνα του ξενοδοχείου ως συνδετικά και παχύρευστα
737: Πώς να αποτρέψετε την κλοπή από το προσωπικό του ξενοδοχείου και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου;
738: Δείγμα πολιτικής σεξουαλικής παρενόχλησης για το προσωπικό του ξενοδοχείου
739: Δείγμα χαιρετισμού του επισκέπτη από το ξενοδοχείο μέσω email | SMS | κοινωνικά δίκτυα | ταχ. κάρτα
740: HR - Δείγμα πολιτικής κατά του εκφοβισμού και της σεξουαλικής παρενόχλησης ξενοδοχειακού προσωπικού
741: Διαδικασία χειρισμού καταγγελιών για εκφοβισμό και σεξουαλική παρενόχληση
742: Δείγμα πολιτικής εμπιστευτικότητας για το προσωπικό του ξενοδοχείου
743: Εισαγωγή, εργασίες και λειτουργίες τμημάτων ρεσεψιόν
744: Οργανόγραμμα τμημάτων ρεσεψιόν
745: Εισαγωγή στο τμήμα κρατήσεων και η σημασία του
746: SOP - Χειρισμός επισκέπτη υπό επήρρεια αλκοόλ
747: Κύριοι τρόποι ξενοδοχειακής κράτησης (γραπτά, προφορικά, επιγραμμικά)
748: SOP - Λογαριασμοί ψυχαγωγίας
749: SOP - Απωλεσθέντα τσεκ - αποδείξεις POS
74: Σχετικά με τα ταξίδια και την τουριστική βιομηχανία
750: SOP - Κουπόνια γεύματος
751: Μορφότυπος κουπονιού ξενοδοχείου για πρωϊνό ή γεύμα επισκέπτη
752: SOP - Πολιτική ένστολου προσωπικού τροφίμων και ποτών
753: SOP - Πολιτική τροφίμων και ποτών - Ώρες λειτουργίας εξόδου
754: SOP - Πολιτική τροφίμων και ποτών - Συναντήσεις και ενημέρωση τμημάτων
755: Λειτουργίες τμήματος ασφαλείας ρεσεψιόν
757: Τύποι λειτουργιών ασφάλειας και προστασίας στα ξενοδοχεία
758: Κωδικοί κατάστασης δωματίου για το τμήμα καθαριότητας
759: Δείγμα συμφωνητικού ενοικίασης ποδηλάτων
75: Διαφορές μεταξύ ξενοδοχείου και μοτέλ
760: Κύκλος κατάστασης δωματίου (διάγραμμα) στην υπηρεσία καθαριότητας
761: Κατάλογος ειδών γραφικής ύλης στην ρεσεψιόν του ξενοδοχείου
762: Δείγμα φόρμας καταγραφής παράπονου
764: Πολιτική ελέγχου αποθέματος για ξενοδοχεία
765: Τα τμήματα ενός ξενοδοχείου
766: 6 στάδια κατά την διαδικασία κράτησης στο ξενοδοχείο
767: Διάφορα παραδείγματα πηγών ξενοδοχειακής κράτησης
768: SOP - Υπηρεσία θυρωρείου και χαιρετισμός
769: SOP - Υπηρεσία ελέγχου εισόδου
76: Τύποι ξενοδοχείων
770: 10 τύποι καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης που συναντούνται στα ξενοδοχεία
773: SOP - Χειρισμός αντικειμένων εξερχόμενων προς αποστολή
774: SOP - Παράδοση εισερχόμενων στο θυρωρείο αντικειμένων ή πακέτων
775: SOP - Χειρισμός επισκέπτη που περιμένει για δωμάτιο στην ρεσεψιόν
776: 6 τύποι από τα συνήθη παράπονα των επισκεπτών στο ξενοδοχείο
777: SOP - Σύνταξη εκθέσεων ρεσεψιόν (τακτικών, έκτακτων)
778: 6 στάδια κατά την διαδικασία άφιξης του επισκέπτη στο ξενοδοχείο
779: SOP - Άνοιγμα θυρίδας ασφαλείας δωματίου κατά παραγγελία
77: Γιατί οι άνθρωποι ταξιδεύουν;
780: 5 Κύριες λειτουργίες του γραφείου αλληλογραφίας
781: SOP - Διαδικασία αφημένων αποσκευών
782: Κύριοι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη κατά τον σχεδιασμό του μενού
783: Τύποι κουταλιών και μαχαιριών που χρησιμοποιούνται για υπηρεσίες τροφίμων και ποτών (F&B)
784: HR - Δείγμα ερωτήσεων ελέγχου - αναφοράς κατά την πρόσληψη προσωπικού στο ξενοδοχείο
786: Παραδείγματα παρασκευασμάτων από βασικές μητρικές σάλτσες
787: 7 σκοποί και λειτουργίες της σάλτσας στην μαγειρική εργασία
788: Κατηγορίες μητρικών σαλτσών

.

Διάβασε επίσης:

 

Η Kemioteko Engineering δημιουργήθηκε ως απόσταγμα εμπειριών 14 ετών στην αδειοδότηση, κατασκευή και λειτουργία δημόσιων τεχνικών έργων και 6 ετών στο ελεύθερο επάγγελμα του μελετητή μηχανικού με εξειδίκευση στην αδειοδότηση και λειτουργία επιχειρήσεων. Αποστολή της Kemioteko Engineering - Χατζηλιόντος Ι. Χριστόδουλος είναι η δημιουργία πελατών, οπαδών της, βαθειά ικανοποιημένων, που θέλουν να κάνουν διαχρονικά τα σωστά πράγματα με τους κατάλληλους συνεργάτες.

 

Dipl. Chemical Engineer - Msc Environmental Design of Infrastructure Works
Accommodations Internal Auditor - TUV Austria RCN 6035/2016
ISO 9001 Internal Auditor - TUV Austria RCN 6065/2016
ISO 45001 Internal Auditor - Alison 1412-13849119
GDPR Internal Auditor - Alison 1401-13849119
YPEN/ENEP. - No 16109 | YPEN/ENEL - No 553
YPEXODE - No 26837 - MELETES 18-A & 27-A
TEE - No 83488 | SEPE 330512/2017
GGET - No 14856/95711/08-06-17
YPEN / EL. DOM. - No 4517
Contact: tel +302399-022359, fax +302371-200937
Pitsouli 1, TK 63080, Nea Kallikrateia, Chalkidiki, Greece | http://kemioteko.gr
Entrepreneurial & Environmental Facilities Consultant Services:
Design, License, Quality Control & Construction Management,
Instrumentation & Control, Operation & Maintenance
Follow us 
 facebook  twitter  linkedin  googleplus  pinterest  youtube  twitter