Κοινοποίησε

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

367gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 7

Μέρος 7: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

366gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 6

Μέρος 6: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

365gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 5

Μέρος 5: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

364gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 4

Μέρος 4: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

363gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 3

Μέρος 3: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

362gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 2

Μέρος 2: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

361gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 1

Μέρος 1: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

360gr. Άδεια μουσικής σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος

Το 1996, με αστυνομική διάταξη, απαγορεύθηκε σε καφενεία, ζαχαροπλαστεία, μπαρ, ταβέρνες κ.λ.π., η λειτουργία χωρίς άδεια αρμόδιας αρχής, κάθε είδους μουσικών οργάνων καθώς και τα τραγούδια, οι απαγγελίες και η χρήση ηλεκτροφώνων, ραδιοφώνων, τηλεοράσεων κ.λ.π. που προκαλούν διατάραξη της ησυχίας των περιοίκων. Η (αρχική) άδεια χορηγείται μέχρι την 22:00 ώρα τη χειμερινή περίοδο και την 23:00 ώρα τη θερινή περίοδο. Μπορεί να παραταθεί, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, ανάλογα με το είδος των μουσικών οργάνων και τη θέση του κέντρου σε σχέση με τους γύρω κατοικημένους χώρους, για τα κέντρα που λειτουργούν σε κλειστό χώρο μέχρι την 03:00 ώρα και για τα κέντρα που λειτουργούν σε ανοικτό χώρο μέχρι την 02:00 ώρα, με την προϋπόθεση ότι δεν διαταράσσεται η ησυχία των περιοίκων.

Περισσότερα...

359gr. Επαγγελματικές δραστηριότητες διπλωματούχων μηχανικών

:

Περισσότερα...

358gr. Γενικοί Όροι και Περιορισμοί Δόμησης Εκτός Σχεδίου

Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων των κειμένων εκτός των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων, κωμών και οικισμών ή εκτός των ορίων των νομίμως υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών των στερουμένων ρυμοτομικού σχεδίου, που καθορίστηκαν με το από 6.10.1978 π.δ. (ΦΕΚ 538/Δ) ως ισχύει τροποποιούνται εξής:

Περισσότερα...

357gr. Πρόγραμμα e-λιανικό και μελέτη εκτίμησης επικινδυνότητας GDPR

Από τις 22-02-2021 ξεκίνησε το πανελλαδικό πρόγραμμα χρηματοδότησης κατασκευής e-shop ή αλλιώς e-λιανικό.

Περισσότερα...

356gr. Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας - Έντυπα βιομηχανίας καλλυντικών - φαρμάκων

Ακολουθεί πίνακας με τα έντυπα που αναπτύσσουμε σε ποικίλους τομείς της βιομηχανίας καλλυντικών - φαρμάκων για την υποστήριξη του συστήματος διαχείρισης ποιότητας ISO 22716 της επιχείρησης.

Περισσότερα...

355gr. Περιορισμένες χρωστικές στα καλλυντικά προϊόντα

Ο κατάλογος παρακάτω περιέχει τις χρωστικές, που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν εντός των καλλυντικών προϊόντων μέχρι κάποιο ποσοστό % και έχει τροποποιηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 03-12-2020 (παράρτημα IV).

Περισσότερα...

354gr. Περιορισμένες ουσίες στα καλλυντικά προϊόντα

Ο κατάλογος παρακάτω περιέχει τις ουσίες, που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν εντός των καλλυντικών προϊόντων μέχρι κάποιο ποσοστό % και έχει τροποποιηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 03-12-2020 (παράρτημα III).

Περισσότερα...

353gr. Απαγορευμένες ουσίες στα καλλυντικά προϊόντα

Ο κατάλογος παρακάτω περιέχει τις ουσίες, που απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν εντός των καλλυντικών προϊόντων και έχει τροποποιηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 03-12-2020 (παράρτημα II).

Περισσότερα...

352gr. Συγκεντρώσεις αρσενικού και ουράνιου στα υπόγεια νερά της Βόρειας Ελλάδας

Πέρασαν 14 χρόνια από την αρχική δημοσίευση και δεν φανταζόμασταν ότι από τότε η δουλειά αυτή θα γινόταν σημείο αναφοράς για άλλες 124 μεταγενέστερες δημοσιεύσεις μέχρι σήμερα παγκοσμίως (11-02-2021).

Περισσότερα...

351gr. Ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία covid-19 στην κεντρική μακεδονία - Αποτελέσματα

Ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία covid-19 στην κεντρική μακεδονία: τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στις 30-12-2020, εντάχθηκαν 6683 επιχειρήσεις, εκτός ενίσχυσης έμειναν 12765 επιχειρήσεις, ποσοστό "επιτυχίας" λοιπόν 6683 / ( 6683 + 12765 ) * 100 = 6683 / 19448 * 100 = 34.4%, δηλαδή το 1/3 από τις επιχειρήσεις που αιτήθηκαν ενίσχυσης. Αρκετά χαμηλό. Είναι σα να λέμε ότι τα 2/3 των επιχειρήσεων δεν επλήγησαν από το covid-19. Μάλλον όμως τα κριτήρια που θεσμοθετήθηκαν για την βαθμολόγηση δεν βοήθησαν αυτές τις επιχειρήσεις να αποδείξουν την πληγή τους. Για το 1/3 και στην χρηματοδότηση που τους εγκρίθηκε, τονίζουμε ότι τα χρήματα αυτά δεν θα έρθουν ως μάνα εξ ουρανού, ούτε και θα δαπανηθούν σε προσωπικές φιλοδοξίες. Η επιχορήγηση θα έρθει αφού η επιχείρηση αποδείξει ότι πληρεί ορισμένα κριτήρια. Επιπλέον, όταν τα χρήματα έρθουν θα δαπανηθούν σε συγκεκριμένους κωδικούς λογιστικών δαπανών εξόδων.

Περισσότερα...

350gr. Το καλύτερο λογισμικό για τον επαγγελματία (μηχανικό ή μη μηχανικό)

Το παρόν άρθρο μας αποτελεί μία καταγραφική λίστα επιθυμιών από ελεύθερο επαγγελματία μηχανικό σχετικά με το τι θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα λογισμικό διαχείρισης εργασιών γραφείου, ώστε να θεωρείται "το καλύτερο". Κατά καιρούς θα επικαιροποιείται η λίστα ανάλογα με τις επιθυμίες - ανάγκες που προκύπτουν.

Περισσότερα...

349gr. Ερωτηματολόγιο Αδειοδότησης Κέντρων Αποθήκευσης - Διανομής

Ερωτηματολόγιο Αδειοδότησης Κέντρων Αποθήκευσης - Διανομής.

Περισσότερα...

348gr. Ερωτηματολόγιο Αδειοδότησης Βιομηχανιών Μεταποίησης

Ερωτηματολόγιο Αδειοδότησης Βιομηχανιών Μεταποίησης.

Περισσότερα...