Πριν αποκαλύψουμε τα μυστήρια του συστήματος αστεροποίησης ξενοδοχείων του ξενοδοχειακού επιμελητηρίου μέσω της πλοήγησης στα ενδότερά του, θα θέλαμε να καταγράψουμε ορισμένα πράγματα που αφορούν τις δυνατότητες του συστήματος, όπως προέκυψαν από την τριβή μας με αυτό. Τα θέματα που παραθέτουμε μπορεί να τα αναγνώσει ο απλός επισκέπτης, τα ενδότερα όμως θα γίνουν ορατά μόνο στους εγγεγραμμένους συνεργάτες στο δικό μας σύστημα.
Ιδιοτροπίες (αδυναμίες) του ηλεκτρονικού συστήματος αστεριών του ΞΕΕ
Την παρακάτω λίστα πρέπει να έχει κρατήσει καλά στο μυαλό του κάθε επίδοξος χρήστης που θα θελήσει να εμπλακεί μαζί του προκειμένου να ολοκληρώσει την διαδικασία ελέγχου - εφαρμογής των κριτηρίων. Αυτό θα γλυτώσει την επιχείρηση από ταλαιπωρία και χρήμα λόγω αποφυγής των πιθανών επιπλοκών που παρουσιάζονται παρακάτω:
- Το σύστημα του ΞΕΕ δεν είναι ορατό στον απλό επισκέπτη
- Το σύστημα του ΞΕΕ είναι ορατό μόνο στους εγγεγραμμένους στο ΞΕΕ χρήστες
- Ως χρήστες του συστήματος του ΞΕΕ νοούνται τα εγγεγραμμένα μέλη του, δηλαδή οι τουριστικές επιχειρήσεις
- Ο εγγεγραμμένος χρήστης θα πρέπει να λάβει username και password προκειμένου να μπορεί να μπει στο σύστημα
- Η διαδικασία διαπίστευσης των username και password γίνεται αποκλειστικά μέσω του ιμέϊλ της επιχείρησης που έχει δηλώσει στο ΞΕΕ
- Το εγχειρίδιο χρήσης που υπάρχει δεν είναι επεξηγηματικό, δεν είναι εξαντλητικό στην πληροφόρηση της χρήσης
- Δεν παρέχεται τρόπος να εκτυπωθούν ή αποθηκευτούν τοπικά με κάποιο τρόπο τα κριτήρια που ελέγχθηκαν, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν παράπλευρες τεχνικές πληροφορικής για να έχει ένα τοπικό αντίγραφο ο χρήστης
- Το σύστημα του ΞΕΕ δεν παρέχει την δυνατότητα να δει ο χρήστης πως αλλάζουν τα υποχρεωτικά κριτήρια για τις υφιστάμενες επιχειρήσεις εάν αυτές θελήσουν να αλλάξουν δυναμικότητα ή τεχνικές προδιαγραφές (πχ μετατροπές δωματίων σε διαμερίσματα, μεταβολές επιφανειών κλπ)
- Το σύστημα του ΞΕΕ δεν παρέχει την δυνατότητα της αυτόματης διασύνδεσης με το σύστημα γνωστοποίησης έναρξης λειτουργίας τουριστικού καταλύματος
- Από την στιγμή της γνωστοποίησης και μέσα σε 10 μέρες θα πρέπει να έχει υποβληθεί αίτημα κατάταξης σε αστέρια στο ΞΕΕ
- Για να φτάσει ο χρήστης στο επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει υποβάλλει οριστικά το προηγούμενο βήμα, χωρίς να παρέχει την δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης για όλα τα βήματα και οριστικής υποβολής όλων των σταδίων όταν ο χρήστης είναι έτοιμος
- Η λίστα με τα δικαιολογητικά τεκμηρίωσης που ενημερώνει το σύστημα του ΞΕΕ ότι απαιτούνται στην επιθεώρηση δεν αγγίζει ούτε το 1/3 από αυτά που πραγματικά απαιτούνται κατά την διάρκεια της οριστικής εξωτερικής επιθεώρησης, ούτε και αναφέρεται βάσει ποιών διατάξεων απαιτούνται τα δικαιολογητικά
- Το σύστημα του ΞΕΕ δεν ενημερώνει τον χρήστη με τα λεπτομερή στοιχεία που έχει στην βάση δεδομένων του για την επιχείρηση (πχ πόσες μονάδες διανυκτέρευσης είναι δωμάτια, πόσες είναι διαμερίσματα, πόσα δωμάτια είναι μονόκλινα, δίκλινα κλπ)
- Το σύστημα του ΞΕΕ, προκειμένου να ενημερωθεί στις περιπτώσεις των μεταβολών, απαιτεί ανθρώπινη καταχώρηση των νέων στοιχείων από υπάλληλό του, αφού βεβαίως ταλαιπωρηθεί ο επιχειρηματίας μέχρι να βρει που και πως θα ενημερώσει το ΞΕΕ για τις μεταβολές του
Οι προαναφερόμενες ιδιοτροπίες - αδυναμίες του συστήματος κριτηρίων του ΞΕΕ καθιστούν το σύστημα σκέτη ταλαιπωρία που αν συνδυαστεί με τα συχνά ανθρώπινα λάθη καταχωρήσεων που μεσολαβούν, το σύστημα γίνεται Γολγοθάς. Ένα χαρακτηριστικό λάθος είναι να μην προσέξει το ΞΕΕ ότι τα δωμάτια άλλαξαν σε διαμερίσματα ή ότι εμφανίστηκε ένα διαμέρισμα ανάμεσα στα δωμάτια. Αυτό σημαίνει ότι ενώ περιμένεις να ελεγχθεί το ξενοδοχείο σε όλα τα κριτήρια λόγω αλλαγής στις προδιαγραφές, λόγω του λάθους τα κριτήρια παραμένουν τα ίδια. Αρχικά μπορεί να φαίνεται προς το συμφέρον του επιχειρηματία, αφού από το σύστημα του ΞΕΕ φαίνεται να μην απαιτείται έλεγχος στα ελάχιστα τετραγωνικά, οι εξωτερικοί επιθεωρητές όμως θα έρθουν με σκοπό να ελέγξουν και τα ελάχιστα τετραγωνικά. Αυτού του είδους η παρεξήγηση μπορεί να κοστίσει στο διπλάσιο ή και τριπλάσιο ή και παραπάνω στον επιχειρηματία μέχρι να επιλυθεί η διαφορά με το ΞΕΕ, διότι οι επιθεωρητές πληρώνονται κανονικά από τον επιχειρηματία για κάθε αναβληθείσα επιθεώρηση.
Συμπέρασμα: τεταμένη προσοχή και ανάθεση στο κατάλληλο άτομο για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Εμείς ξέρουμε, γνωρίζουμε και μπορούμε να σε υποστηρίξουμε. Κάνε εγγραφή τώρα στο δικό μας σύστημα για να δεις τα ενδότερα του συστήματος αστέρων για ξενοδοχεία του ΞΕΕ.
Πλοήγηση στο σύστημα αστεριών του ξενοδοχειακού επιμελητηρίου
Υπενθυμίζουμε ότι τα κριτήρια του ΞΕΕ διακρίνονται σε υποχρεωτικά και προαιρετικά. Το παρακάτω παράδειγμα κριτηρίων αφορά υφιστάμενο ξενοδοχείο 1 αστέρα με επιπλωμένα δωμάτια, που θέλει όμως να τα μετατρέψει σε διαμερίσματα. Η λέξη κλειδί στην συγκεκριμένη υπόθεση είναι η λέξη "υφιστάμενο". Σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία το συγκεκριμένο ξενοδοχείο γλυτώνει τα κριτήρια ελέγχου για τις ελάχιστες απαιτούμενες επιφάνειες στους χώρους διανυκτέρευσης, υποδοχής και τα διπλά τζάμια, με την προϋπόθεση όμως ότι δεν θα αλλάξει κάτι στην δυναμικότητα ή στις τεχνικές προδιαγραφές των χώρων του. Συνεπώς στον αρχικό έλεγχο των κριτηρίων του, πριν γίνουν οι μεταβολές, τα κριτήρια θα δείχνουν όπως φαίνονται στις παρακάτω εικόνες, από τα οποία λείπουν κάποια επειδή είναι υφιστάμενο ξενοδοχείο. Όταν το ξενοδοχείο προβεί νομίμως στις μεταβολές που θέλει και ενημερώσει δεόντως το ΞΕΕ, τότε στα παρακάτω στιγμιότυπα θα εμφανιστούν όλα τα κριτήρια, σαν να λάμβανε την πρώτη του άδεια λειτουργίας δηλαδή.
Η συνέχεια του περιεχομένου, με όλες του τις λεπτομέρειες και πληροφορίες, είναι διαθέσιμη μόνο στους εγγεγραμμένους συνεργάτες μας (εγγράψου και ενημέρωσέ μας ότι επιθυμείς να δηλωθείς ως συνεργάτης). Αν είσαι ήδη συνεργάτης παρακαλούμε κάνε εισαγωγή στο σύστημα εδώ: Είσοδος
- Login
- Register
.
Διάβασε επίσης:
Η Kemioteko Engineering δημιουργήθηκε ως απόσταγμα εμπειριών 14 ετών στην αδειοδότηση, κατασκευή και λειτουργία δημόσιων τεχνικών έργων και 8 ετών στο ελεύθερο επάγγελμα του μελετητή μηχανικού με εξειδίκευση στην αδειοδότηση και λειτουργία επιχειρήσεων. Αποστολή της Kemioteko Engineering - Χατζηλιόντος Ι. Χριστόδουλος είναι η δημιουργία πελατών, οπαδών της, βαθειά ικανοποιημένων, που θέλουν να κάνουν διαχρονικά τα σωστά πράγματα με τους κατάλληλους συνεργάτες.
Μητρώο Αξιολογητών ΓΓΕΤ- No 14856/95711/08-06-17