Οι γραπτοί οδηγοί εργασίας σε ένα τουριστικό κατάλυμα εκτός του ότι δείχνουν τον βαθμό οργάνωσης των λειτουργιών του και την προσπάθεια διασφάλισης της αποτελεσματικότητας του εργαζόμενου προσωπικού, προσθέτουν θετικά μόρια κατά την διάρκεια επιθεώρησης για την κατάταξη σε μια κατηγορία δίνοντας ένα αβαντάζ στο κατάλυμα να πιάσει εύκολα την βάση για την κατηγορία που επέλεξε.
Αναφέρουμε τις εξής περιπτώσεις, για παράδειγμα, σε ένα ξενοδοχείο:
- Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε τουλάχιστον δύο γλώσσες (έντυπος ή ηλεκτρονικός): έγγραφο που τουλάχιστον περιγράφει όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες προς τους φιλοξενούμενους, υπηρεσίες επιθεωρούμενες ή μη και μπορεί να έχει διαφημιστικό χαρακτήρα
-
Αναφορά εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ISO 26000-Social Responsibility Standard ή άλλα αντίστοιχα πρότυπα: έγγραφο που περιγράφει την πολιτική στις προθέσεις της επιχείρησης και στο υφιστάμενο έργο της για συμμετοχή ή συνεργασία σε κοινωνικές, οικονομικές, περιβαλλοντικές, εργατικές, πολιτισμικές, πολιτιστικές κλπ τοπικές, κρατικές ή παγκόσμιες συνιστώσες (οργανισμοί, σύλλογοι κλπ).
- Οργανωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών (αν δεν διαθέτει πιστοποίηση συστήματος διαχείρισης ποιότητας): έγγραφο το οποίο όταν το διαβάζει ο ενδιαφερόμενος θα καταλάβει ότι το παράπονό του θα εισακουστεί και επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν.
- Χορήγηση εγχειριδίου λειτουργίας του ξενοδοχείου στο προσωπικό: έγγραφο που δίνει λεπτομερείς οδηγίες εργασίας σε κάθε τομέα του ξενοδοχείου (λειτουργία ρεσεψιόν, καθαριότητα χώρων, καθαριότητα λινών, λειτουργία χώρων παρασκευής και σερβιρίσματος πρωϊνού ή και πλήρους γεύματος, λίστες ελέγχου αποτελεσματικότητας κλπ)
- Αρχείο με οδηγό καθημερινής καθαριότητας σε δωμάτια - κοινόχρηστους χώρους και τακτικής αλλαγής κλινοσκεπασμάτων - ιματισμού λουτρού: έγγραφο που προσδιορίζει την συχνότητα και την οργάνωση των καθαρισμών
- Προώθηση περιβαλλοντικής ενημέρωσης και εκπαίδευσης προσωπικού- Διανομή φυλλαδίων: έγγραφο που βοηθά τον εργαζόμενο να κατανοήσει ότι η εξοικονόμηση πόρων όχι μόνο προστατεύει το περιβάλλον αλλά αυξάνει και την βιωσιμότητα της επιχείρησης, συνεπώς το ίδιο πνεύμα καλείται να περάσει και στον φιλοξενούμενο
Τα προαναφερόμενα έγγραφα - κριτήρια μοριοδοτούνται συνολικά με 300 μονάδες, με χαμηλό κόστος δηλαδή καλύπτουν αυτομάτως το 20% της βάσης για ένα ξενοδοχείο ενός αστέρα.
Διάβασε επίσης:
Η Kemioteko Engineering δημιουργήθηκε ως απόσταγμα εμπειριών 14 ετών στην αδειοδότηση, κατασκευή και λειτουργία δημόσιων τεχνικών έργων και 8 ετών στο ελεύθερο επάγγελμα του μελετητή μηχανικού με εξειδίκευση στην αδειοδότηση και λειτουργία επιχειρήσεων. Αποστολή της Kemioteko Engineering - Χατζηλιόντος Ι. Χριστόδουλος είναι η δημιουργία πελατών, οπαδών της, βαθειά ικανοποιημένων, που θέλουν να κάνουν διαχρονικά τα σωστά πράγματα με τους κατάλληλους συνεργάτες.
Μητρώο Αξιολογητών ΓΓΕΤ- No 14856/95711/08-06-17
