Κοινοποίησε

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

Οι γραπτοί οδηγοί εργασίας σε ένα τουριστικό κατάλυμα εκτός του ότι δείχνουν τον βαθμό οργάνωσης των λειτουργιών του και την προσπάθεια διασφάλισης της αποτελεσματικότητας του εργαζόμενου προσωπικού, προσθέτουν θετικά μόρια κατά την διάρκεια επιθεώρησης για την κατάταξη σε μια κατηγορία δίνοντας ένα αβαντάζ στο κατάλυμα να πιάσει εύκολα την βάση για την κατηγορία που επέλεξε.

Οδηγός υπηρεσιών

Αναφέρουμε τις εξής περιπτώσεις, για παράδειγμα, σε ένα ξενοδοχείο:

  1. Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε τουλάχιστον δύο γλώσσες (έντυπος ή ηλεκτρονικός): έγγραφο που τουλάχιστον περιγράφει όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες προς τους φιλοξενούμενους, υπηρεσίες επιθεωρούμενες ή μη και μπορεί να έχει διαφημιστικό χαρακτήρα
  2. Αναφορά εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ISO 26000-Social Responsibility Standard ή άλλα αντίστοιχα πρότυπα: έγγραφο που περιγράφει την πολιτική στις προθέσεις της επιχείρησης και στο υφιστάμενο έργο της για συμμετοχή ή συνεργασία σε κοινωνικές, οικονομικές, περιβαλλοντικές, εργατικές, πολιτισμικές, πολιτιστικές κλπ τοπικές, κρατικές ή παγκόσμιες συνιστώσες (οργανισμοί, σύλλογοι κλπ).

  3. Οργανωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών (αν δεν διαθέτει πιστοποίηση συστήματος διαχείρισης ποιότητας): έγγραφο το οποίο όταν το διαβάζει ο ενδιαφερόμενος θα καταλάβει ότι το παράπονό του θα εισακουστεί και επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν.
  4. Χορήγηση εγχειριδίου λειτουργίας του ξενοδοχείου στο προσωπικό: έγγραφο που δίνει λεπτομερείς οδηγίες εργασίας σε κάθε τομέα του ξενοδοχείου (λειτουργία ρεσεψιόν, καθαριότητα χώρων, καθαριότητα λινών, λειτουργία χώρων παρασκευής και σερβιρίσματος πρωϊνού ή και πλήρους γεύματος, λίστες ελέγχου αποτελεσματικότητας κλπ)
  5. Αρχείο με οδηγό καθημερινής καθαριότητας σε δωμάτια - κοινόχρηστους χώρους και τακτικής αλλαγής κλινοσκεπασμάτων - ιματισμού λουτρού: έγγραφο που προσδιορίζει την συχνότητα και την οργάνωση των καθαρισμών
  6. Προώθηση περιβαλλοντικής ενημέρωσης και εκπαίδευσης προσωπικού- Διανομή φυλλαδίων: έγγραφο που βοηθά τον εργαζόμενο να κατανοήσει ότι η εξοικονόμηση πόρων όχι μόνο προστατεύει το περιβάλλον αλλά αυξάνει και την βιωσιμότητα της επιχείρησης, συνεπώς το ίδιο πνεύμα καλείται να περάσει και στον φιλοξενούμενο

Τα προαναφερόμενα έγγραφα - κριτήρια μοριοδοτούνται συνολικά με 300 μονάδες, με χαμηλό κόστος δηλαδή καλύπτουν αυτομάτως το 20% της βάσης για ένα ξενοδοχείο ενός αστέρα.

Διάβασε επίσης:

 

Η Kemioteko Engineering δημιουργήθηκε ως απόσταγμα εμπειριών άνω των 18 ετών στους τομείς μελέτη - σχεδιασμό - αδειοδότηση - προγραμματισμό - κατασκευή - λειτουργία - συντήρηση εγκαταστάσεων του πόσιμου νερού, του νερού άρδευσης, των αστικών - βιομηχανικών λυμάτων, της ενέργειας και διαχείρισης τεχνολογικών συστημάτων ποιότητας. Οι ανάγκες των ανθρώπων σε νερό - αποχέτευση - ενέργεια - υποδομές - τεχνολογία, υπηρεσίες και προϊόντα, τα προβλήματα που εμφανίζονται σε κάθε προσπάθεια ικανοποίησής τους, ο τρόπος που αντιμετωπίζει ο νομοθέτης τις καταστάσεις αυτές, έγιναν για εμάς όραμα - στόχος και μονόδρομος για να αναπτύξουμε τις βέλτιστες πρακτικές λύσεις για την επίλυσή τους. Αποστολή της Kemioteko Engineering - Χατζηλιόντος Ι. Χριστόδουλος είναι η δημιουργία πελατών, οπαδών της, βαθειά ικανοποιημένων, που θέλουν να κάνουν τα σωστά πράγματα με την δική μας συνεργασία.

 

Χατζηλιόντος Ι. Χριστόδουλος
Chatziliontos I. Christodoulos
Dipl. Chemical Engineer
Msc Environmental Design of Infrastructure Works
TEE - No 83488 | SEPE 330512/2017
YPEXODE - No 26837 - MELETES 18-A & 27-A
GGET - No 14856/95711/08-06-17
YPEN/ENEP. - No 16109 | YPEN/ENEL - No 553
Accommodations Internal Auditor - RCN 6035/2016
ISO 9001 Internal Auditor - RCN 6065/2016
Pitsouli 1, TK 63080, Nea Kallikrateia, Chalkidiki, Greece
mob +30-6983759514, tel 2399022359, fax 2371200937
hatziliontos (papaki) hotmail (teleia) com
Follow us 
 facebook  twitter  linkedin  googleplus  pinterest  youtube  twitter