Κοινοποίησε

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

Σήμερα, είναι ασυνήθιστο για μία επιχείρηση να μην έχει με κάποιο τρόπο παρουσία στο διαδίκτυο. Με την αυξημένη συνδεσιμότητα και τις εξελίξεις στην τεχνολογία των έξυπνων τηλεφώνων, οι περισσότεροι άνθρωποι τώρα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την άντληση πληροφοριών, και η σημερινή επιχείρηση που πληρεί τα κριτήρια αναζήτησης πληροφοριών έχει τον τρόπο να οδηγήσει περισσότερους πελάτες στην πόρτα της. Ο ιστότοπος παρέχει έναν ελεγχόμενο τρόπο για την προβολή της επιχείρησης σύμφωνα με τις επιθυμίες του επιχειρηματία, δίνοντας στους πελάτες μία ιδέα της ατμόσφαιρας που επικρατεί και των υπηρεσιών που παρέχονται πριν καν χρειαστεί να μεταβούν ως φυσική παρουσία στον χώρο της επιχείρησης.

Ενώ υπάρχουν γενικά πλεονεκτήματα για την επιχείρηση που δημιουργεί τον δικό της ιστότοπο, υπάρχει ένας αριθμός εξειδικευμένων πλεονεκτημάτων από τα οποία μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρηση. Εδώ παρατίθενται 10 λόγοι που η επιχείρηση πρέπει να έχει τον δικό της ιστότοπο - ιστοσελίδα:

  1. Χαμηλό κόστος διαφήμησης: Τα εκτυπωμένα φυλλάδια και οι εμπορικές διαφημήσεις έχουν υψηλό κόστος. Σε έναν ιστότοπο μπορούν να παρουσιαστούν αναρίθμητες πληροφορίες σε χαμηλότερο κόστος. Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες 24ώρες/7ημέρες στον καθένα που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ η ανανέωση του παλιού περιεχομένου στον ιστότοπο γίνεται εύκολα σε κόστος χαμηλότερο από το κόστος ανατύπωσης διαφημιστικών φυλλαδίων.
  2. Σημαντικές πληροφορίες τοποθεσίας, τιμοκαταλόγου, ωραρίου και προσφορών: Ο ιστότοπος αποτελεί πλατφόρμα παροχής σημαντικών βασικών πληροφοριών σχετικά με την επιχείρηση, που οι πελάτες χρειάζονται, συμπεριλαμβανομένου του ωραρίου, κατευθύνσεων ανεύρεσης, τρόπων πληρωμής, κλπ. Απαντώντας σε αυτές τις βασικές ερωτήσεις, μειώνεται ο χρόνος απασχόλησης του προσωπικού στις τηλεφωνικές κλήσεις αυτού του περιεχομένου. Οι πελάτες μπορεί επίσης να ενημερώνονται για οποιεσδήποτε προωθήσεις (ειδικά πακέτα, εορταστικές προσφορές, κλπ).
  3. Προβολή σχολίων από πελάτες: Στον ιστότοπο είναι δυνατό να προστεθούν θετικά σχόλια και απόψεις πελατών που είχαν την εμπειρία συνεργασίας με την επιχείρηση. Μπορεί ακόμη και να συμπεριληφθούν άρθρα  από ειδικούς κριτικούς που ήρθαν σε επαφή με την επιχείρηση. Αυτό βοηθά την επιχείρηση να ισχυροποιήσει την αξιοπιστία της. Ο ιστότοπος μπορεί επίσης να αυξήσει τις ευκαιρίες της επιχείρησης να δεχτεί καλή κριτική από bloggers καθώς τους παρέχει μία πηγή άντλησης πληροφοριών της ιστορίας της επιχείρησης τις οποίες προσθέτουν σε άρθρα τους.
  4. Αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης: Όταν οι άνθρωποι ψάχνουν για πληροφορίες, το πρώτο μέρος που θα ψάξουν είναι το διαδίκτυο. Είναι σημαντικό, όταν κάποιος ψάχνει για την επιχείρηση, να βρει γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζεται ώστε να είναι λιγότερο πιθανό να εκνευριστεί και να μεταβεί σε άλλες ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.
  5. Βελτίωση των ταξινομήσεων αναζήτησης: Επενδύοντας χρόνο στην βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης (SEO) η επιχείρηση μπορεί να εμφανίζεται συχνότερα και υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα εάν ο ιστότοπος της επιχείρησης εμφανίζεται σε κάποιον που αναζητά με όρους ‘νυχτερινό καφέ’, ‘ιταλικό εστιατόριο’ ή ‘οικογενειακή καφετέρια’ τότε η επιχείρηση προβάλλεται περισσότερο και αυτό είναι θετικό διότι μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες.
  6. Χτίσιμο ενός στέρεου επιχειρηματικού προφίλ: Ο ιστότοπος βοηθά την επιχείρηση να αποκτήσει ένα επαγγελματικό προφίλ. Ειδικότερα για τις νεοεισερχόμενες επιχειρήσεις, ο ιστότοπος είναι μία πολύ καλή μέθοδος που βοηθά τους πελάτες να γνωρίσουν τη νέα επωνυμία. Με την σωστή προώθηση είναι δυνατό να πειστούν οι πελάτες και να αναζητήσουν την επιχείρηση εκεί έξω με σκοπό να την δοκιμάσουν. Υψηλής ποιότητας φωτογραφίες βοηθούν στο να δελεαστούν οι πελάτες και να επισκεπτούν την επιχείρηση.
  7. Διαφοροποίηση της επιχείρησης από τον ανταγωνισμό: Εάν οι ανταγωνίστριες επιχειρήσεις έχουν διαδικτυακή παρουσία τότε το μόνο που έχει νόημα να γίνει είναι και η ίδια η επιχείρηση να αποκτήσει διαδικτυακή παρουσία. Πιθανόν πολλές ανταγωνίστριες επιχειρήσεις να έχουν ήδη έναν ιστότοπο προβολής της επωνυμίας τους, αφαιρώντας πελάτες από την επιχείρηση. Ένας ιστότοπος ευπαρουσίαστος και εύκολος στην χρήση του θα βοηθήσει την επιχείρηση να τονίσει αυτά που ξέρει να κάνει καλά και πιθανόν να πείσει τους πελάτες να επιλέξουν την επιχείρηση από τις υφιστάμενες εναλλακτικές λύσεις. Η έλλειψη του ιστότοπου ίσως υποδηλώνει την επιθυμία του επιχειρηματία να μην επενδύσει στην επιχείρησή του.
  8. Ηλεκτρονικές κρατήσεις - παραγγελίες: Είναι εύκολη η προσθήκη στον ιστότοπο ενός συνδέσμου ή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικών κρατήσεων - παραγγελιών παρέχοντας στους πελάτες την δυνατότητα απομακρυσμένων αγορών ή κρατήσεων εν κινήσει.
  9. Προώθηση άλλων υπηρεσιών: Ένας ιστότοπος αποτελεί και κανάλι προώθησης άλλων υπηρειών. Για παράδειγμα εάν η επιχείρηση παρέχει catering ή ιδιωτικές εκδηλώσεις, τότε η δημιουργία ιστοσελίδων σχετικές με αυτές τις υπηρεσίες και η χρήση του εργαλείου SEO (δες σημείο 5) μπορούν να παράγουν πρόσθετη επιχειρηματική δραστηριότητα.
  10. Πώληση δωροκουπονιών: Σε έναν ιστότοπο στον οποίο γίνονται ηλεκτρονικές αγορές είναι δυνατή και η ηλεκτρονική πώληση δωροκουπονιών. Αυτό βοηθά να δημιουργηθεί περισσότερη επιχειρηματική δραστηριότητα, ειδικά στις γιορτές ή σε εκδηλώσεις όπου οι άνθρωποι ψάχνουν για δώρα.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εάν η επιχείρησή σου δεν έχει δικό της ιστότοπο χάνεις δυναμικά πελάτες. Εμείς βοηθούμε μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν ευκολόχρηστους και αξιόπιστους ιστότοπους που λειτουργούν σωστά και έχουν όλα τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά για να δομηθεί μία εξαιρετική διαδικτυακή παρουσία. Είμαστε εξειδικευμένοι στο να βοηθάμε τις μικρές επιχειρήσεις να φτιάξουν το δικό τους διαδικτυακό αποτύπωμα και θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί σου τις επιλογές και τα διαθέσιμα πακέτα ετήσιας υποστήριξης.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διάβασε επίσης:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

  • Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα στο mob +30-6983-759514, fax +30-2371-200937, hatziliontos @ hotmail.com, kemioteko @ hotmail.com για ενημέρωση. Η επιχείρησή μας Kemioteko Engineering - Χατζηλιόντος Χριστόδουλος μελετά την κάθε περίπτωση ξεχωριστά και προτείνει πάντα ό,τι είναι καλύτερο για την επενδυτική επιχείρηση, τον οργανισμό ή τον ιδιώτη.
  • Η Kemioteko Engineering δημιουργήθηκε ως απόσταγμα εμπειριών άνω των 17 ετών στους τομείς μελέτη - σχεδιασμό - αδειοδότηση - προγραμματισμό - κατασκευή - λειτουργία - συντήρηση εγκαταστάσεων του πόσιμου νερού, του νερού άρδευσης, των αστικών - βιομηχανικών λυμάτων, της ενέργειας και διαχείρισης τεχνολογικών συστημάτων ποιότητας.
  • Οι ανάγκες των ανθρώπων σε νερό - αποχέτευση - ενέργεια - υποδομές - τεχνολογία, τα προβλήματα που εμφανίζονται σε κάθε προσπάθεια ικανοποίησής τους, ο τρόπος που αντιμετωπίζει ο νομοθέτης τις καταστάσεις αυτές έγιναν για εμάς στόχος και μονόδρομος για να αναπτύξουμε τις βέλτιστες πρακτικές λύσεις για την επίλυσή τους και να κερδίσουμε την ικανοποίηση και εμπιστοσύνη του πελάτη.

 

Χατζηλιόντος Ι. Χριστόδουλος
Chatziliontos I. Christodoulos
Dipl. Chemical Engineer
Msc Environmental Design of Infrastructure Works
Registry of TEE - No 83488
Registry of YPEXODE - No 39718 - MEK A
Registry of YPEXODE - No 30309 - MEΕΠ Α1
Registry of ENEP - No 16109
Accommodations Internal Auditor - RCN 6035/2016
ISO 9001 Internal Auditor - RCN 6065/2016
Pitsouli 1, TK 63080, Nea Kallikrateia, Chalkidiki, Greece
mob +30-6983759514, tel 2399022359, fax 2371200937
email hatziliontos @ hotmail.com | kemioteko @ hotmail.com