Κοινοποίησε

377gr. Πτυχιακές - Διπλωματικές - Ακαδημαϊκές εργασίες

Η ακαδημαϊκή εργασία είναι ένα εργαλείο εξάσκησης πάνω στην διδαχθείσα ύλη ενός συγκεκριμένου μαθήματος, που διδάσκει η σχολή, και παράλληλα αποτελεί τεκμήριο του τι κατανόησε ο σπουδαστής από το συγκεκριμένο μάθημα. Η πτυχιακή - διπλωματική εργασία (διπλωματική από εδώ και στο εξής) είναι η πρώτη οργανωμένη μελέτη που συντάσει ο σπουδαστής, λίγο πριν αποφοιτήσει από την σχολή του. Η διπλωματική εργασία είναι δυσκολότερη της ακαδημαϊκής, είναι πιο χρονοβόρος και ογκωδέστερη στην σύνταξή της. Οι γνώσεις που έχει αποκτήσει ο σπουδαστής από τα μαθήματα της σχολής, χρησιμοποιούνται για να αναπτύξει το θέμα ή να επιλύσει το πρόβλημα, το οποίο διάλεξε να διαπραγματευτεί στην διπλωματική του.

Περισσότερα...

376gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Python - Αποσφαλμάτωση με συναρτήσεις

Στους τοπογράφους μηχανικούς είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί η κατασκευή κώδικα αριθμητικής επεξεργασίας δεδομένων ή επίλυσης κάποιου προβλήματος. Η γλώσσα προγραμματισμού python είναι ένα από τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Είδαμε δύο τρόπους αριθμητικής αποσφαλμάτωσης του κώδικα. Στο παρόν άρθρο θα οργανώσουμε την αποσφαλμάτωση, με μορφή συναρτήσεων, για να αποφύγουμε την διόγκωση του κώδικα όταν έχουμε εισαγωγή πολλαπλών αριθμητικών δεδομένων.

Περισσότερα...

375gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Python - Σχόλια και εισαγωγή δεδομένων

Στους τοπογράφους μηχανικούς είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί η κατασκευή κώδικα αριθμητικής επεξεργασίας δεδομένων ή επίλυσης κάποιου προβλήματος; Η γλώσσα προγραμματισμού python είναι ένα από τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Ξεκινάμε με τα βασικά: ο σχολιασμός κώδικα και η εισαγωγή δεδομένων.

Περισσότερα...

374gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Μετρικός πίνακας G και Ιακωβιανός πίνακας J

Ο μετασχηματισμός από το ένα σύστημα συντεταγμένων στο άλλο έχει τις επιπτώσεις του, που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψην. Οι επιπτώσεις αναφέρονται στην αλλοίωση των μηκών και κατά συνέπεια στην αλλοίωση των υπολογιζόμενων επιφανειών και όγκων.

Περισσότερα...

373gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Μετασχηματισμός ομοιότητας δέκα σημείων

Σε συνέχεια του μετασχηματισμού ομοιότητας των τριών σημείων, στο παρόν άρθρο εξετάζουμε περίπτωση, που έχουμε δέκα σημεία με γνωστές συντεταγμένες στα δύο συστήματα συντεταγμένων ΧΥ και xy, εκτελούμε αναλυτικούς υπολογισμούς και αναλόγως με τα αποτελέσματα απορρίπτουμε σημεία και επαναλαμβάνουμε τους υπολογισμούς. Τι κάνουμε και πως το κάνουμε;

Περισσότερα...

372gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Μετασχηματισμός ομοιότητας τριών σημείων

Σε συνέχεια του μετασχηματισμού ομοιότητας των δύο σημείων, στο παρόν άρθρο εξετάζουμε την γενική περίπτωση, που έχουμε από τρία και άνω σημεία με γνωστές συντεταγμένες στα δύο συστήματα συντεταγμένων ΧΥ και xy, και εκτελούμε αναλυτικούς υπολογισμούς σε παράδειγμα για τρία σημεία (Α, Β και Γ). Τι κάνουμε και πως το κάνουμε;

Περισσότερα...

371gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Μετασχηματισμός ομοιότητας δύο σημείων

Σε ένα παλιό τοπογραφικό διάγραμμα υπάρχουν τέσσερα σημεία ενδιαφέροντος, τα Α και Β, για τα οποία αναγράφονται ευκρινώς οι συντεταγμένες τους Χ και Υ, και τα σημεία Μ' και Μ για τα οποία δεν υπάρχει σχετική πληροφορία. Επιπλέον, δεν υπάρχει κάναβος συντεταγμένων, ούτε και σύμβολο του βορρά για είναι εφικτός ο προσανατολισμός του σχεδίου. Θέλουμε να προσδιορίσουμε τις συντεταγμένες των σημείων Μ' και Μ. Τι κάνουμε;

Περισσότερα...

370gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Γωνιακή εμπροσθοτομία

Στην προσπάθειά μας να συντάξουμε ένα τοπογραφικό διάγραμμα, πρέπει να βασιστούμε σε 2 σταθερά γνωστά τοπογραφικά σημεία (Α και Β, βλ. σχήμα), με σκοπό να προσδιορίσουμε ένα τρίτο άγνωστο σημείο P. Η μεθοδολογία επίλυσης ονομάζεται εμπροσθοτομία και επιλύεται αλγοριθμικά με δύο τρόπους. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζουμε την γωνιακή εμπροσθοτομία.

Περισσότερα...

369gr. Τοπογραφικό διάγραμμα - Πρόβλημα Hansen

Στην προσπάθειά μας να συντάξουμε ένα τοπογραφικό διάγραμμα, πρέπει να βασιστούμε σε 2 σταθερά γνωστά τοπογραφικά σημεία (Α και Β, βλ. σχήμα), τα οποία ενδεχομένως κάποιες φορές είναι απρόσιτα. Το θέμα της μη προσβασιμότητας, σημαίνει ότι δεν μπορούμε να στήσουμε το όργανο μέτρησης γωνιών πάνω σε αυτά. Αυτό το πρόβλημα, ονομάζεται πρόβλημα Hansen και επιλύεται αλγοριθμικά όπως περιγράφεται παρακάτω.

Περισσότερα...

368gr. Τοπογραφική αποτύπωση - Τοπογραφικό διάγραμμα

Η τοπογραφική αποτύπωση διενεργείται με σκοπό να παραχθεί το τοπογραφικό διάγραμμα, στο οποίο περιλαμβάνονται οριζοντιογραφικές ή υψομετρικές και οριζοντιογραφικές πληροφορίες. Οι υψομετρικές πληροφορίες αποδίδονται με την μορφή ισουψών καμπύλων και σε συνάρτηση με τις οριζοντιογραφικές θέσεις, δηλαδή τα υψόμετρα πρέπει να αφορούν γνωστά σημεία στο επίπεδο αναφοράς.

Περισσότερα...

367gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 7

Μέρος 7: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

366gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 6

Μέρος 6: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

365gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 5

Μέρος 5: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

364gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 4

Μέρος 4: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

363gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 3

Μέρος 3: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

362gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 2

Μέρος 2: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

361gr. Εντυπα συστήματος διαχείρισης ποιότητας ξενοδοχείων - ενοικιαζόμενων - μέρος 1

Μέρος 1: Η καθημερινή λειτουργία ενός τουριστικού καταλύματος (ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων) διαχειρίζεται με βάση κάποιον τρόπο οργάνωσης, που έχει θεσπίσει ο επιχειρηματίας, στα νόμιμα πλαίσια. Όταν η οργάνωση συνοδεύεται από τεκμηρίωση, δηλαδή χρήση εντύπων, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα απλό σύστημα διαχείρισης. Όταν επιπλέον η τεκμηρίωση βοηθά στην πλήρη αντίστροφη ιχνηλάτηση των γενόμενων ημερήσιων εργασιών, τότε λέμε ότι η λειτουργία του καταλύματος βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα όλο και μεγαλύτερου βάθους, όπως π.χ. ποιος κάλυψε την βάρδια στην ρεσεψιόν χτες από τις 08:00 έως 16:00, κατά την διάρκεια αυτής της βάρδιας, ποιοι νέοι πελάτες αφίχθησαν, ποιοι πελάτες αναχώρησαν, ποιες ακυρώσεις έγιναν, ποιες καθαρίστριες εργάστηκαν, σε ποιά δωμάτια μπήκαν, τι εργασίες έκαναν (αλλαγή σεντονιών, πετσετών, καθαριότητα κλπ), έγινε επικυρωμένος έλεγχος εργασιών, κλπ, κλπ. Επίσης, προσωπικό που προσλαμβάνεται και δεν περνά από μία εισαγωγική εκπαίδευση (ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία του) ισοδυναμεί με εφιάλτη για την επιχείρηση (αστοχίες, ζημίες, παράπονα κλπ). Συνεπώς είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαδικασιών, οδηγών, οδηγιών εκπαίδευσης - εργασίας και καθηκοντολόγιου. Τα τεκμήρια (έντυπα) μπορεί να είναι τα κλασσικά εκτυπωμένα έγγραφα οπότε και η αντίστοιχη αρχειοθέτηση θα γίνεται με φακέλους σε κάποια βιβλιοθήκη, ή μπορεί να είναι ηλεκτρονικά και η διαδικασία χειρισμού τους πλήρως ηλεκτρονική. Παρακάτω, ακολουθούν οι τίτλοι εντύπων που αναπτύσουμε και μπορεί ένα τουριστικό κατάλυμα να τα χρησιμοποιεί προκειμένου να στοχεύσει στην αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Περισσότερα...

360gr. Άδεια μουσικής σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος

Το 1996, με αστυνομική διάταξη, απαγορεύθηκε σε καφενεία, ζαχαροπλαστεία, μπαρ, ταβέρνες κ.λ.π., η λειτουργία χωρίς άδεια αρμόδιας αρχής, κάθε είδους μουσικών οργάνων καθώς και τα τραγούδια, οι απαγγελίες και η χρήση ηλεκτροφώνων, ραδιοφώνων, τηλεοράσεων κ.λ.π. που προκαλούν διατάραξη της ησυχίας των περιοίκων. Η (αρχική) άδεια χορηγείται μέχρι την 22:00 ώρα τη χειμερινή περίοδο και την 23:00 ώρα τη θερινή περίοδο. Μπορεί να παραταθεί, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, ανάλογα με το είδος των μουσικών οργάνων και τη θέση του κέντρου σε σχέση με τους γύρω κατοικημένους χώρους, για τα κέντρα που λειτουργούν σε κλειστό χώρο μέχρι την 03:00 ώρα και για τα κέντρα που λειτουργούν σε ανοικτό χώρο μέχρι την 02:00 ώρα, με την προϋπόθεση ότι δεν διαταράσσεται η ησυχία των περιοίκων.

Περισσότερα...

359gr. Επαγγελματικές δραστηριότητες διπλωματούχων μηχανικών

:

Περισσότερα...

358gr. Γενικοί Όροι και Περιορισμοί Δόμησης Εκτός Σχεδίου

Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων των κειμένων εκτός των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων, κωμών και οικισμών ή εκτός των ορίων των νομίμως υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών των στερουμένων ρυμοτομικού σχεδίου, που καθορίστηκαν με το από 6.10.1978 π.δ. (ΦΕΚ 538/Δ) ως ισχύει τροποποιούνται εξής:

Περισσότερα...